Saturday, October 16, 2010

Cuti-cuti

Waaahh...

Cuti?korang cuti x hari ni?Aku...?Owh, setiap minggu on Saturday office aku cuti.Close.Tutup.
Sayam aku pun cuti pada hari ni.
Tapi kitorang ada full program weekend ni.
1st, Insyaallah hendak melawat ibu mertua ku.
Lepas tu mahu berdatingan bersama kalau sayam tidak mengantuk.
Mahukah dia?Alasan kukuh adalah mengatuk coz malam tadi dia masih kerja..
kalau dia tidak mahu..aku akur.
Mana nak cari T-shirt comel comel untuk Alili ea?
Nak beli on9 memang sudah terlalu suntuk

Cerita lainlah pulak.
Pernah pergi ketaman Oked tak kat Kuala Lumpur?
Aku teringin sangat nak pergi sana.
Sayam cakap tu tempat mat mat kuntum.
Aku macam susah nak percaya..
Aku nak tengok bunga oked lah.
Aku bukan nak cuci mata tengok mat kuntum kat sana.
 Esok esok kalau Sayam masih tidak mahu pergi kesana,
Jom kita beramai ramai nak tak?
Pastu buat shoot DSLR...hooooo...
Aku x der DSLR pun..
Camera cap lopek adalah.
Bodek bodek Sayam pun dia buat dek jer.Senyum jer dia.
Nak kata tak beli..dia tak cakap apa pun.
eh.Kenapa aku titiba mengarut ni...adeh...
Aku sudah nak siap siap ni da...

No comments:

Post a Comment