Monday, October 18, 2010

I'm Back

Huuuh...Salam siang ibu-ibu bapak-bapak.
Korang sihat?
Aku...Not feeling well lagi.Masih bersuara rockers tahun 90-an seperti Amy Search.
Batuk pun semakin tenat.Langsung tak bagi peluang untuk tidur dengan lena sewaktu cuti lepas.
Sayam nasib baik tidak berjangkit.Dia sihat.Tapi aku dengar sekali sekala dia batuk juga.Bukan kah ini berjangkit juga?
Susah betul dia nak sakit.Tapi kalau sekali sakit, ha..sampai warded kot .
Okok.Sebenarnya aku nak bagi tau yang aku MC semalam.
Ayat gimik jer yang atas atas tu.
Apsal MC hari Isnin?
Syok la..sambung cuti. Tak de maknanya syok.
Kat rumah aku terbaring jugak.
Subuh sepi'e Sayam aku masih berada ditempat keje.
Jadinya, aku kena tunggu dia menghantar aku ke klinik.
Sampai Klinik, see doc. And dia cakap sudah berapa hari aku macam ni.
Aku cakap since Thursday lepas.
Sebab dia cakap Anak tekak aku dah bengkak.
So, dia tak mahu bagi ubat dalam bentuk cecair.Dia bagi pill.
Aku angguk angguk je.Malas mahu cakap banyak.(time ni betul betul sakit )heh.
Sebelum sampai rumah, beli barang untuk dimasak.
Ha?Aku kena masak...Ok.Aku try pilih lauk yang paling mudah untuk dimasak.Sayam dia bukan kenal sangat Ikan pun kan.Melainkan ikan yang dia selalu pancing yakni ikan fresh water.
Aku beli ikan Sardin dalam tin 5 ekor.Bean sprout 30sen, udang sikit.Sotong sikit. & Santan.
Sup sap aku kat dapur, dah siap aku masak.Ikan Sardin goreng garing garing taruk kicap.Pasti Kick.Percayalah..
Bean sprout campur udang 4-5 ekor aku masak lemak.Sedap...dah lama tak masak macam ni.
Aku goreng papadom yang tak pernah jemu kat rumah tu.
Gambar?Aku sekarang kalau berblog malas mahu snap gambar atau upload gambar.
bagi aku mood dulu ya...
Lepas makan, makan ubat, terus tido..lepas tu malam tadi terkial kial mata tak boleh lelap.
Hampeh....nasib baik pagi tadi terjaga.Tapi 14kali kot terjaga.
Excited nak pergi keje.
hahaha..

No comments:

Post a Comment