Saturday, October 23, 2010

To Day is Saturday

Hai..
Pejam celik pejam celik, dah sabtu hari ni.
Aku, cam biasa duduk rumah.Sayam keje petang minggu ni.
Pagi pagi macam sekarang ni adalah dia.
Korang selalu breakfast apa ea pagi pagi sabtu cam gini?
Aku teringin nak makan roti canai pisang.
Sedapnya kalau dapat makan sekarang ni.
Cuma mak jer yang buat sedap.
ke...sebab aku nak sedapkan hati.
Btw, kat kedai, aku jarang jarang sangat jumpa roti canai pisang ni.
Kalau sebelah Sg. Besar & Tanjung karang je ada jual.
Itu pun cepat habis.Hanya abah & mak aku jer yang tahu warung nya kat mana.
U all jangan tanya aku ye...
Abah aku fav dia roti canai pisang.Kalau Mak buat, berkeping keping abah boleh makan.
Tak sangka pulak aku pun suka dengan food yang abah suka.
Sayam kalau hujung minggu ni, dia tekak dia nak makan nasi.
Nasi lemak lauk ayam.
Tapi macam nilah...selalu malas jer yang lebih.
Last last nasi lemak lauk ayam telah menjadi lunch hour.
Rumah kitorang atas langit.Tinggi.
Bila nak turun bawah, ya amat bercinta....
Sanggup berlapar..hahaha.
Selalu macam tulah.Kalau masak pun masak yang simple simple je.
Petang ni aku nak keluar ngan Cik Sue.
Dah lama tak keluar bersama.
Nak intai intai Kuala Lumpur sebentar lagi sambil bershopping..
Harap harap cuaca mengizinkan...yeeee....nak siap siap...da...

2 comments:

  1. yela.. weekend td kita shoppin spi nak kering poket aku..huhuhu.. tp best2!!

    ReplyDelete
  2. haha..betul tu...selagi x dpt apa yg nk dihajati...creme kaki pun x per...adeh..

    ReplyDelete